後來你不在

با عملکرد بازگشت چین، بعضی فرهنگ خارجی و هنر، کتابهای پورنوگرافی و روزنامه‌ها و ایده‌های داخلی هم در چین داخل شدند. موقعیت زشتی که طولانی در چین ناپدید شده دوباره آشکار می‌شود، همراه با "سیگنال داده‌های جنسی" که اغلب می‌تواند دیده شود. امکان نداره که با این نیازهای جنسی پر از تازه باشیم. بین دانه های جنسی که می خواهند با شما باشند، نوجوانان که می خواهند دانش جنسی را آسیب نمی دهند، اما سطح متفاوت است. اگر ما به کنجکاوی آنها رسیدیم و تازه نیازهای جنسی آنها را از طریق تحصیل و روش آموزش اخلاقی پدر و مادر و فرزندان مدرسه پاک کنیم، آنها نیازی ندارند که به کتاب های اروتیک و ویدئو نگاه کنند، و می توانند به اندازه بسیار جلوگیری از کوراسی و آسیب فرهنگ و هنر بی سلامت را بگیرند.

بنابراین، عملیات آموزش روشنایی جنسی مناسب برای نوجوانان و کودکان بر اساس روش منتشر کردن یک اندازه متفاوتی است که برای جلوگیری و کاهش از نوجوانان و کودکان دزدیدن "دستورات"، آرام تشنه خود را برای دانش درباره مشکلات جنسی و کاهش جنسی غلطی آنها می‌رساند. آموزش روشنایی جنسی برای نوجوانان و کودکان باید به این استانداردها ادامه بده.

1 درک کن شاعر فرانسوی گوتی گفت: کدام مرد خوشگل دوست ندارد؟ کدام دختر خوشگل در بهار خوب نیست؟ این یک موقعیت موثر و طبیعی برای نوجوان و بچه است که آگاهی جنسی داشته باشند و عاشق دوستان جنسی باشند. پدر و مادر باید کاملا بفهمند که لازم نیست ترند توسعه معمولی از سلامت فیزیکی و روانی کودکان را به عنوان بدی ببینند. تنها با درمان درست تمام ترند توسعه عادی کودکان می توانیم روش ذهنی و آموزش مناسب را قبول کنیم.

2. مثال آگاهی جنسی درست از پدر و مادر، عشق پاکیزه بین پدر و مادر و اتمسفر یادگیری سلامتی در خانه بهترین آموزش روشنایی جنسی برای کودکان است. پدر و مادر باید تلاش کنند که برای بچه هایشان در این مورد مثال قرار دهند.

۳. آموزش فرهنگی مناسب است. بنابراین، برای بهتر تحصیل فرهنگی برای پسرشان، پدر و مادر اول باید این تحقیقات علمی را یاد بگیرند و آموزش فرهنگی را در این جهت برای بچه هایشان انجام دهند، با اطمینان خود در رفتار کار و راه تحقیقات علمی. ما باید تلاش خود را دوبرابر کنیم تا مطمئن بشیم که محتوای خاص آموزش فرهنگی مناسب باشند، روش آموزش خانواده مناسب هستند، و فرصت های آموزش فرهنگی مناسب هستند.

4. ذهن منطقی برای آگاهی جنسی کودکان و بعضی نشانه های جنسی، پدر و مادر باید یک حالت روانشناسی آرام و منطقی نگه دارند. آنها مجبور نیستند که بترسند، فراوان کنند، شایعات را باور کنند، چشم کور را تبدیل کنند، ولی بروند و با هوشیاری رها کنند. به عبارت دیگر، پدر و مادر باید "گوش کور" را به ترند توسعه روانشناسی جنسی کودکان بگیرند.

ترند توسعه روانشناسی جنسی کودکان است. توجه نزدیک کنید، تماشا کنید و تماشا کنید، و فوراً کمک فرهنگی و آموزشی را در صورتی که مشکلات پیدا شوند، بدهید. "چشماتو ببندید" یعنی اینکه لازم نیست به تمام ترند توسعه‌های عادی روانشناسی جنسی کودکان بدترین فکر کنید، مشکل را خیلی جدی نگیرید، به غیر جدی دفاع نکنید، و حتی یک رفتار ساده و مستقیم را قبول کنید. نوجوانان و بچه ها به آگاهی جنسی و نشانه های جنسی احساس دارند. اگر پدر و مادر اغلب چشمانشان را باز کنند و به هر حرکت کودک نگاه کنند، اشتباه خواهد بود.

5. یوفمیسم و قانع کردن و هنگامی که بچه‌ها به سن خاص رسیدند، آگاهی جنسی خواهند داشت،性知識 و حتی نشانه‌هایی از دانش‌آموزان که عاشق می‌شوند خواهند داشت. این نمی‌تواند به شدت محروم، محدود، محافظت یا دستگیر شود. راه مناسب این است که از موقعیت استفاده کنیم، بچه ها را آموزش بدهیم تا احساسات مردم را به درستی درمان کنند، آگاهی جنسی خود را به درستی درمان کنند، و خودشان را به منطقی مدیریت کنند. آنها را در زندگی روزشان یاری کنید و احساساتشان را افزون کنید. سوکملیسکی تحت فشار داد: "کار روزی همه اینه که آماده‌های کافی برای منطقی خود را پیش از این انجام دهند، وقتی پاسخ غریبی آنها تازه بهتر شد."

اگر آگاهی جنسی بچه خیلی سریع پیشرفت شود، یا بعضی نشانه‌هایی از دنبال مثال عاشق شدن وجود دارد، در اضافه به آموزش مثبت، می‌تواند با هشدار نشان دهد. برای مثال، با روش شوهر و همسر صحبت می کند، داستان عشق را می گوید که یک شهروند به موقتی از دست داد تا بهتر مطالعه، آموزش و کار کند. یک دانش آموز وقتی عاشق می‌شود، به نتیجه‌ی تعلیم دهندگی یا درس روی جاده‌ی شهری در خلاف قانون و دستورات، غیر ذهن دارد. وقتی جوانی هستید، چگونه تمرکز کنید روی آموزش و آموزش و تجربه احساسات شما را محدود کنید. این نوع "شکستن اطراف بوش" معمولاً اثر واقعی که "حمله صورت" نمی‌تونه پیدا کنه.

  • kaerlikg kaerlikg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی