後來你不在

8 روش برای کاهش وزن بیشترین مصرف انرژی را دارند.

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۷:۵۰ ق.ظ

بسیاری از افراد نمی دانند که چگونه به درستی وزن کم کنند تا به ما در سالم تر شدن کمک کنند. آنها فکر می کنند که بسیاری از مردم نمی دانند که چگونه کاهش وزن بهترین است. بهترین روش برای کاهش وزن در پاکستان که کالری ما را می سوزاند چیست؟ به طور خاص ، بگذارید با هم درک کنیم.

體脂計算

اول شنا کردن

در تابستان ، شنا یکی از لذت بخش ترین راه های کاهش وزن است و کالری مصرفی نیز قابل توجه است. اگر شنا به شکل ظرف باشد ، هر 30 دقیقه 470 کیلو کالری مصرف می کند. شنا به مدت نیم ساعت در روز ، همراه با کنترل مناسب رژیم غذایی ، می تواند به سرعت تجمع چربی در بدن را کاهش دهد.

消脂運動

اسکواش بازی کردن.

با بازی وال بال کالری زیادی مصرف می شود و در مدت زمان کوتاهی می توان به یک اثر خوب کاهش وزن دست یافت. بازی کدو حلوایی به مدت 30 دقیقه در روز می تواند بیش از 450 کیلو کالری مصرف کند ، که می تواند به طور موثر به دفع چربی و سموم از بدن کمک کند.

سه ، طناب زدن

گزاف گویی نیز نوعی ورزش هوازی است که باعث چربی سوزی می شود. 30 دقیقه گزاف گویی 440 کالری مصرف می کند. محاسبه بر اساس 7200 کالری مصرفی با کاهش 1 کیلوگرم وزن ، طناب زدن می تواند در طی 5 ساعت 1 کیلوگرم چربی از دست بدهد.

دویدن در آب

همانطور که همه ما می دانیم ، دویدن اثر کاهش وزن خوبی دارد و دویدن در آب حتی بهتر است. از آنجا که مقاومت آب 12 برابر بیشتر از هوا است و چگالی و انتقال گرما از هوا بیشتر است ، آهسته دویدن در آب گرمای بیشتری نسبت به دویدن روی زمین دارد. انرژی مصرفی 100 متر زیر آب آهسته دویدن 65 کیلوکالری است.

هنگام بازی بدمینتون.

شات نه تنها می تواند عضلات کل بدن را ورزش دهد بلکه به طور موثری انعطاف پذیری بدن را نیز افزایش می دهد. بازی روزانه 30 دقیقه بدمینتون می تواند به شما در سوختن 160 کیلو کالری کمک کند.

بازی والیبال ، 6.

بازی توپ تأثیر خوبی بر روی نازک دست و پاها دارد به ورزش اندام فوقانی و مصرف چربی در پاها کمک می کند. والیبال هر 30 دقیقه مسابقه می دهد و می تواند 160 کیلو کالری مصرف کند.

هفت ، تنیس روی میز بازی کنید.

عملکرد تنیس روی میز را دست کم نگیرید ، این می تواند به شما کمک کند تا عضلات کل بدن خود را ورزش دهید ، به طور موثر چربی مصرف کنید ، و همچنین می تواند توانایی پاسخ شخصی شما را بهبود بخشد. هر 30 دقیقه 130 کیلو کالری مصرف می کند.

8- بادکنک را منفجر کنید.

همه می دانند که چگونه بادکنک بزنند ، اما همه نمی دانند که دمیدن بالون جادوی کاهش وزن را دارد. هر بار که 50 بالون می وزید ، مثل این است که دویدن بخورید تا 10 دقیقه چربی مصرف کنید.

استفاده از روش صحیح برای به موقع کاهش وزن نیز برای بدن ما مفید است ، بنابراین می توانیم از روش های فوق برای کاهش وزن در زندگی استفاده کنیم. این هشت روش برای کاهش وزن کالری ما را مصرف می کند ، نتایج خوبی برای بدن ما به ارمغان می آورد و وضعیت جسمی نیز بسیار خوب است.

Website:

体重を減らすためのどのような良い方法があなたの脂肪を減らすことができますか?

脂肪燃焼を加速して体重を早く減らす7つの方法!

いくつかの脂肪燃焼方法を学び、90日間を守り、体脂肪を5%減らします

  • kaerlikg kaerlikg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی