後來你不在

آیا نیاز به نصب استخر موپ روی با...

جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱، ۰۹:۳۸ ق.ظ

شما مناسب باشد یا نه!

یک. استخر پاک کن

استخر موپ عمدتاً برای شستشو و تمیز کردن موها استفاده می شود. معمولاً در بالکن ما نصب می شود. در صورتی که فضای حمام شما محدود نباشد می توان آن را در حمام نیز نصب کرد. صاحبانی که کاشی را انتخاب می کنند با تزئین کف best wet dry vacuum cleaner and mop کردن کف بسیار راحت است. در مقابل کف‌های چوبی، زیرا کف‌های چوبی را اساساً می‌توان با یک دستشویی خشک تمیز و نگهداری کرد.

2. در مقابل نصب موپ استخر

صاحب یک آپارتمان کوچک معتقد است که نصب استخر موپ قسمتی از فضای بالکن را اشغال می کند، یک سطل ساده می تواند فلاشینگ موپ را برطرف کند و نصب استخر موپ غیر ضروری است.

سه. با نصب حوض پاک کن

 

برخی افراد فکر می کنند که استخر موپ قابل نصب است، استخر موپ به طور کلی روی بالکن نصب می شود، شما می توانید با توجه به منطقه خود انتخاب کنید، ماشین لباسشویی موازی است و تمیز کردن موپ بسیار راحت است. خانه برای زندگی است و خانواده به طور کلی باید کاربردی باشد راحتی اصلی است؛ اگر پارچه را تمیز کنید، فاضلاب روی زمین می تواند سینک شما را آلوده کند. مطمئناً می توانید آن را بشویید، اما همیشه غیربهداشتی است. مو ظرفشویی شما را پر می کند. با استفاده از استخر موپ، تمام فاضلاب های زمینی وارد استخر می شود، بهداشت آن تضمین می شود و می توان موها را فیلتر کرد که صرفه جویی در کار و عملی است.

علاوه بر این، استخر موپ جایی است که موپ ها تمیز و خنک می شوند. استخر موپ را می توان در بالکن یا در گوشه ای با نور مناسب قرار داد تا خشک شدن و تمیز کردن آن را تسهیل کند. در صورت عدم وجود حوض پاک کن، تمیز کردن آن مخصوصاً در زمستان بسیار ناخوشایند است. در صورت تمیز نبودن موبر، خشک شدن آن به طور جدی عمر آن را تحت تأثیر قرار می دهد. همه ما می دانیم که سطل های پلاستیکی ارزان تر و ارزان تر هستند و هیچ سطل خوبی وجود ندارد. سطل پلاستیکی فقط یک پاک کننده ساده است، نه home hepa air purifier هنوز ضروری است. اگر محیط خانه جادارتر است، می توانید یک استخر پاک کن در مکانی آفتابی راه اندازی کنید.

4. آیا می‌خواهید یک حوضچه روی بالکن نصب کنید؟

من فکر می کنم، آیا باید از جنبه های زیر به آن نگاه کنیم:

1. به نیازهای واقعی خانه خود نگاه کنید، به عنوان مثال، یک خانواده با کف کاشی بیشتر از یک خانواده با کفپوش چوبی به تمیز کردن نیاز دارد، بنابراین یک استخر شستشو نصب کنید.

2. کاربرد عملی موپ استخر بسیار گسترده است. در نظرات بسیاری از دوستان گفته اند که استخر موپ کاربردی است، یعنی استخر موپ نه تنها می تواند موپ ها را تمیز کند، بلکه می تواند کفش، پارچه، حوله، آب کثیف و ... را نیز تمیز کند. بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به نظر من بسیار ضروری است.

3. محل نصب بسیار مهم است. استخر موپ من روی بالکن نصب شده است زیرا یک ماشین لباسشویی در اینجا وجود دارد که معمولاً تمیز کردن زیادی در آن انجام می شود. پیشنهاد من این است که بهتر است در یک مکان نظافت متمرکز مانند بالکن با عملکرد خشکشویی مانند حمام نصب شود. اگر فضای کافی وجود داشته باشد، نصب آن می تواند بسیار مفید باشد.

4. اگر خانه شما شرایطی دارد، بهتر است یک استخر موپ نصب کنید. اگر پلاستیکی بخرید باید آن را در هر جایی از حمام نیز قرار دهید، همچنین جای آن را اشغال می کند و ماس را باید در آفتاب بگذارید تا خوب خشک شود. به این ترتیب بهتر است برای شستن موپ استخر گوشه بالکن بخرید، خشک کردن موپ صحیح است و برای ریختن آب کثیف نیز می توان از آن استفاده کرد تا حوض های دیگر لکه دار نشود.

5. چند پیشنهاد: من از شما برای نصب mop pool حمایت می کنم. توصیه می شود یک بزرگتر بخرید یا به سادگی یکی را بسازید و آجرهای زیبا را بچسبانید. نه تنها زیبا است، بلکه بسیار کاربردی است. همچنین می‌توان موپ‌های صاف را برای به حداکثر رساندن عملکرد حوضچه پایین آورد. اگر آن را در بالکن قرار دهید، باید آن را ضد آب کنید.

5. تقریباً به اندازه استخر ماپ

اندازه و ارتفاع استخر موپ باید در نظر گرفته شود.معمولاً 20 سانتی متر از زمین فاصله دارد و شیر آب 70 سانتی متر از زمین فاصله دارد. استفاده از چنین ارتفاعی راحت است.

شش. زهکشی کف، استخر شستشو و ماشین لباسشویی مشترک هستند

استخر ماپ را می توان از استخر موپ تهیه کرد یا می توانید یک استخر آماده بخرید. هنگامی که استخر شستشو و ماشین لباسشویی در زهکشی کف مشترک هستند، باید یک زهکش کف سه طرفه را انتخاب کنید و زهکشی کف باید از زمین خارج شود. در این زمان استخری silicone mold manufacturer گیرد مناسب نیست و باید یک میز 10 سانتی متری بسازید؛ البته می توانید یک استخر چهار فوتی بخرید اما دردسر بیشتری دارد.

اگر به زیبایی و بی ظرافتی اهمیت نمی دهید، می توانید کارگری را برای ساختن آن بیاورید. این عملی است. باید مراقب عایق رطوبتی باشید اما لوله های ماشین لباسشویی ممکن است آب را برگردانند. می‌توانید شیلنگ را محکم کنید یا واشر را پدیدار کنید.

  • kaerlikg kaerlikg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی